Jaossa Aromaco-dödöä






















Hei! Piipahdimme Tallinnassa fiilistelemässä paikallista joulua. Keskiaikaisen vanhankaupungin tunnelma onnistui jälleeen kerran sykähdyttämään. Kävin myös Foorum-kauppakeskuksesta löytyvässä paikallisessa Lushissa (paikoin jopa puolet edullisempi kuin Helsingin vastaava). Perinteiden mukaisesti ostin jälleen Aromaco-paladödöä niin itselleni kuin kenties juuri sinulle. Tässä patsulintuoksuisesaa deodoranttipalassa minua ihastuttaa sen muovittomuus, toimivuus, alumiinittomuus, alkoholittomuus ja säilöntäaineettomuus.

Jaossa kolme vastaavaa palaa. Kostuta palaa ja sipaise kainaloon. 
Jos haluaisit kokeilla Aromaco-dödöpalaa tai saada sitä lisää, niin ilmoitathan toiveesi kommenttiboksissa. Kolmelle ensimmäiselle dödöpalaa toivoneelle lähtee kipale ilmaiseksi. Kommentoimisiin!



Kommentit

  1. Mulle!! Ihan uusi tuttavuus, en ole kokeillut aikaisemmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitathan minulle osoitteesi sähköpostiini pihinainen(at)gmail.com niin lähetän dödön tulemaan. :)

      Poista
  2. Minulle myös kokeiluun! Olen tuosta dödöpalasta lukenut, mutta en ole vielä omaa uskaltanut tilata. Tämä blogi on myös uusi tuttavuus minulle, mutta olen tykännyt kaikesta mitä olen ehtinyt lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitathan minulle osoitteesi sähköpostiini pihinainen(at)gmail.com niin lähetän dödön tulemaan. :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Laitathan minulle osoitteesi sähköpostiini pihinainen(at)gmail.com niin lähetän dödön tulemaan. :)

      Poista
  4. Ihania Tallinnan-kuvia. :) Olen menossa Tallinnaan välipäivinä, ja toivottavasti joulutorit ovat siellä edelleen. Ja tuo mahtava joulupuu. Pieni ripaus luntakin olisi toivomuslistalla, jotta pääsee joulun tunnelmaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumi olisi kyllä tehnyt sen viimeisen silauksen. Tunnelmallista reissua kun sen aika koittaa! :)

      Poista
  5. Kivoja kuvia Tallinnasta. En ole itse vielä kertaakaan päässyt Tallinaan jouluna (seuralaisiani kiinnostaa se lähinn kesäisin), mutta ehkä jonain vuonna vielä pääse, vaikka sitten yksin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tallinnan joulu on kyllä todella tunnelmallinen, tuoksuja myöten. Jos vain ikinä pääset niin kokemisen arvoinen ehdottomasti. :)

      Poista
  6. Hienoja tunnelmakuvia Tallinnasta. On kulunut melkoisesti aikaa siitä kun viimeksi yli lahden seilattiin. Joulutorikin on jäänyt jo vuosia näkemättä. Mikähän tämän kiireen on tehnyt? No, meillä ei enää ole kiinteää sidettä Tallinnaan, joten aika aikaansa kutakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meille on Tallinnasta tullut suorastaan kuin mökkipaikkakunta, suuntaamme sinne todella usein. Helppo kohde lasten kanssa. Tukholmaan voisi kyllä mennä seuraavaksi vaihteen vuoksi. Hyvää joulunaikaa. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Suositut tekstit